Hoppa till innehållet

PASSFÖRKLARINGAR:

SpinningPulsbaserat cykelpass där alla kan delta oavsett träningsnivå pga att du jobbar efter din egen puls, med hjälp pulsklocka och activio-systemet www.activio.se om man vill. Kom i tid till passet för hjälp med inloggning. Finns 30-45-60 min långa pass. 1:a = Lättare 2:a Medel -Tungt(intervaller etc)
Bodyjam Danspass med de coolaste movesen till den senaste musiken.

Bodystep Modern version av step up med ledorden – energi, kraft och glädje!

Bodypump Styrketräning för hela kroppen, med reglerbara skivstänger & lösa vikter. 

Core-träning 30 min styrketräning för kroppens kärnparti – mage, rygg och säte.
Cirkelträning Konditions- & styrketräning i stationsform, ett pass för hela kroppen. 4 övningar/bana, 3 banor/pass. Jobba 30 sek vila 10 sek. 

Intervall 30 Funktionell intervallträning för stora muskelgrupper. Högt tempo (om man vill) 8x20 sek per övning
TEKNIK styrketräning I vår fina Queen-ax yta går vi genom teknik och utförande av basövningarna. ”Som en PT timme i grupp”.


FortGjort träning – Alla pass är 30 min långa, mycket träning på kort tid!

 

DansaZambaLatinoinspirerad dans
DansaAfroAfrikansk inspirerad dans, utförs gärna utan skor
DanceMix/DancefeverBlandning av flera olika dansstilar, mycket glädje
StepStyrkaOlika stegkombinationer på bräda, styrka för ben/säte
BoxMixKonditionsträning med boxinspirerade rörelser
Funktionell träning –  
Stora rörelser, hela kroppen. Fokus på styrka, kondition och balans
Styrka – Hela kroppen, kroppsbelastning, vikter/låda
Multiträning – Träning för hela kroppen, korta serier
Mage&RyggTräna mage/rygg. Hållning och Balans

Bål&BalansStabilitet, balans, rörlighet och styrka

RörlighetsträningFokus på rörlighet och stretch

YogaKraftYoga med fokus på styrkemomenten i Yoga
Yoga PulsFokus ligger på kroppskontroll/koordination

Gul - Balans/Rörlighet/Styrka

Lila-  Kondition/Koordination

Orange - Kondition/Styrka

Grön - Kondition

1=Lättare, 2=Medel/Tung

Blå - Styrka